Macam-macam Ear Candle



Macam-macam ear candle:
*MERAH (romantic rose) :Relaxing ,meningkatkan mood,menjaga kelembapan dan merawat kulit.

*ORANGE MUDA (dreamy lavender) : Membersihkan kotoran" ditelinga ,relaxing , meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh,juga baik untuk membantu proses penyembuhan penyakit.

*ORANGE (warm orange) : membersihkan kotoran" di telinga , Membantu merangsang sel-sel kulit, menipiskan kerut dan bekas luka, memperlambat menopouse

*COKLAT (peacful sandalwood) : membersihkan kotoran" di telinga , menghilangkan Stress, menenangkan, membuat tidur nyenyak , menjaga kelenturan kulit .

*PEACH ( bergamot) : membersihkan kotoran" di telinga,relaxing,menenangkan syaraf",sterilisasi virus,juga baik untuk sakit kepala,flu,asma.

*UNGU (dreamy lavender) : membersihkan kotoran" ditelinga , membantu menjaga konsentrasi , merangsang pertumbuhan sel-sel kulit , baik untuk penyembuhan bekas luka , mencerahkan kulit.

*BIRU (mild rosemary) : membersihkan kotoran" di telinga , Relaxing , kesehatan rambut ,mata , kelembapan kulit dan detox.

*PUTIH (Fresh Corn Mild) : membersihkan kotoran" di telinga,relaxingditelinga , mengurangi kadar minyak yang berlebihan pada kulit wajah , mengurangi jerawat , memperkecil pori" ,dan untuk detox.

*HIJAU (lifeful tea plant) : membersihkan kotoran" di telinga , mengurangi kadar minyak yang berlebihan pada kulit wajah , mengurangi ketombe ,memperkecil pori",memperlancar peredaran darah.

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons